• Alan Adları Tanıtımını ve Satışını Ücretsiz Yapmak İçin Kayıt Olunuz. kayıtlı iseniz
  • Sitemizde Günlük Paylaşılan boşa düşen alan adlarını ücretsiz görüntüleye bilmek icin üye girişi yapiniz.

Kep Adresi Nasıl Alınır?

unicorndomain

drminter

Kullanıcı
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
237
Tepkime puanı
1
Puanları
40
Yaş
36
Kep adresi nasıl alınır sorusu pek çok internet kullanıcısı tarafından merak edilir. Kep adresi, Kayıtlı Elektronik Posta Hizmet Sağlayıcıları tarafından alınabilir. Fakat öncesinde başvuru için gerekli evrakları hazırlamanız gerekir. Aksi taktirde başvuru iptal edilecektir.

Kep Adresi Nedir?

Kep adresi nedir
sorusu şu şekilde cevaplanabilir; Kayıtlı Elektronik Posta adresi (KEP) elektronik ortamlarda yapılan resmi yazışmaların yasal düzenlemelere göre yapılmasını sağlayan bir posta adresidir. Bu sistem sayesinde ticari, hukuki ve resmi belgelerin biçimi korunur ve güvenliği sağlanır.

Kep Adresi Başvuru İçin Gerekli Evraklar

Kep adresi almak için bireysel olarak yapılan başvurularda şu belgeleri hazırlamanız gerekir;

  • KEP hesabı ön başvuru formu
  • Kimlik kartı ve pasaport
Tüzel Kişi Başvuruları İçin Gerekli Evraklar;

  • Tüzel kişiliğe ait ticaret sicil belgesinin aslı
  • Başvuru yapan kişilerin TC kimlik kartı ya da fotoğraflı resmi belgeleri
  • Tüzel kişiler için düzenlenen KEP başvuru formu
KEP Adresi Almak Zorunlu mudur?

Kayıtlı Elektronik Posta almak zorunlu değildir. Ancak KEP adresi almanın pek çok avantajı vardır. Ayrıca anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş olan firmaların KEP adresi alması mecburidir.

KEP adresi fiyatları da kullanıcılar tarafından merak edilmektedir. Ancak bu adresin alınabilmesi için net rakam vermek mümkün değildir. Çünkü ücretler kayıtlı e-posta kullanıcılarına göre farklılık göstermektedir. Detaylı bilgi resmi kurumlar tarafından verilir.
 

Bunu konu görüntüleyen kullanıcılar

Üst